Het jaar 2024 in Vogelvlucht

31 januari 2025

Terwijl het nieuwe jaar op volle toeren draait, blijven onze experts zich inzetten voor een veilige en goed onderhouden buitenruimte. Hoewel we vooruitkijken naar de uitdagingen en kansen die voor ons liggen, nemen we in deze periode graag de tijd om terug te blikken op de successen en resultaten van het afgelopen jaar.

Welke schades kwamen in 2024 bij NODR het meest voor?

Schade aan openbare verlichting staat met 55% op de 1e plaats, gevolgd door schade aan straatmeubilair met 18%. Afgelopen jaar deden we opnieuw onderzoek naar de meest voorkomende schades in de buitenruimte. Leuk om te weten! Meer erover lees je hier. https://www.nodr.nl/nieuws/top-5-schades

Zeer trots op uitkomst klanttevredenheidsonderzoek

Al ruim 6 jaar wordt NODR beoordeeld met een 8+. Dat is geweldig, maar niet vanzelfsprekend. Het geheim? Onze experts geven elke dag opnieuw het beste. Wat onze klanten vooral waarderen is dat we hen op prettige wijze ontzorgen, dat we alle schadesoorten in de buitenruimte kunnen verhalen, dat we de benodigde specialistische vakkennis in huis hebben en dat we 24/7 service verlenen.

24/7 met elkaar in verbinding

Al jaren doen wij zaken digitaal, want meegaan met de tijd en blijven moderniseren vinden wij belangrijk. Onze website beschikt over een aantal nieuwe handige functionaliteiten voor nóg meer gemak, zoals een offerte aanvragen, een presentatie op locatie aanvragen en een schadechecker voor gemeenten. Ook hebben wij afgelopen jaar het NODR online dashboard, een tool waarmee klanten altijd en overal online inzicht hebben in hun schadedossiers, verder verbeterd.

Nieuwe schaderubriek: Opstal

Vanaf 2024 hebben wij een nieuwe schaderubriek toegevoegd: Opstal. Wij zijn in staat om schades aan gebouwen en constructies aan de buitenzijde te verhalen. Dit biedt extra mogelijkheden voor gemeenten en beheerders om schade effectief en professioneel te laten afhandelen.

Grote vraag naar presentatie op locatie !

Klanten bewust maken van het nut en de noodzaak van het verhalen van schade in de buitenruimte is essentieel. Als alle (buitendienst)medewerkers weten waarom en hoe ze een schade moeten melden, helpen ze om zo snel mogelijk een goed beeld te kunnen vormen van de situatie ter plaatse en om een kwalitatieve goede schadeclaim te kunnen indienen. Ook zorgt dit ‘schadebewustzijn’ van een hoger percentage schades die daadwerkelijk gemeld en verhaald worden.

We kijken met veel tevredenheid terug op de ruim 80 presentaties die onze accountmanagers in 2024 aan klanten hebben mogen geven schades in de buitenruimte. Ook zijn we erg blij met de vele positieve feedback die we op de presentaties hebben ontvangen.

Bij deze danken we al onze klanten, contactpersonen en relaties voor de prettige samenwerking en kijken we uit naar de voortzetting in 2025!