Zeer trots op uitkomst klanttevredenheidsonderzoek
Alles draait bij NODR om service en dienstverlening. Elke dag weer doen wij ons uiterste best om onze klanten naar alle tevredenheid te helpen op het gebied van schade verhalen.
Onderzoek
Wij vinden de mening van onze klanten erg belangrijk. Wat doen we goed? Wat kan er beter? Om antwoord te krijgen op de vraag hoe klanten onze dienstverlening ervaren, hebben wij medio november 2016 een tevredenheidsonderzoek gehouden onder onze klanten.
Uitkomst 8+
Wij hebben in totaal 328 klanten gevraagd deel te nemen aan het onderzoek. Maar liefst 199 klanten (61% respons) hebben ons feedback gegeven.
Het onderzoek bestond uit de vraag: Hoe waarschijnlijk zou u NODR aanbevelen aan collega’s of overige gemeenten of provincies?
Gemiddeld beoordelen onze klanten onze dienstverlening met een 8+. Wij zijn enorm trots op dit mooie resultaat!
Het meest tevreden zijn onze klanten over onze professionele, deskundige en ontzorgende handelswijze en de hoogte van het schadebedrag dat wij verhalen. Ook onze korte communicatielijnen en klantvriendelijkheid worden zeer gewaardeerd. Ons streven is altijd dat onze klanten snel, eenvoudig en prettig geholpen worden.
Tevreden klanten
Lees hieronder enkele reacties die wij ontvingen van deelnemers aan het onderzoek:
“Snel, correct en eerlijk.”
“We hebben nog nooit zoveel schades kunnen verhalen sinds we bij NODR zitten.”
“Goede ontzorging. Goede communicatie en terugkoppeling. Goede resultaten.”
“Wij zijn van een verhaalpercentage van 30% voor wegdekverontreiniging in twee jaar tijd naar bijna 100 % gegaan. Met name de NODR-app maakt het erg laagdrempelig voor onze buitenmensen om schade te melden. En hoe meer schade op tijd gemeld, hoe groter de kans op succesvol verhalen.”
“NODR neemt een hoop werk uit handen en daardoor wordt je op een professionele manier ontzorgd.”
“Persoonlijke benadering. Gaan geen uitdaging uit de weg. Duidelijke communicatie. Erg laagdrempelig. Goede resultaten.”
Toekomst
Dankzij het recente tevredenheidsonderzoek onder onze klanten hebben wij een helder inzicht gekregen in wat we goed doen en wat we kunnen verbeteren in onze service en dienstverlening. Hier gaan wij de komende periode hard mee aan de slag. Zo kunnen wij onze klanten in de toekomst nog beter van dienst zijn.
Wij danken alle deelnemers aan het onderzoek voor hun waardevolle bijdrage en ons gedreven team voor het geweldig behaalde resultaat!